Jak kupować?
Zakupy w kilku krokach

Krok 1

Sklep. Zanim umieścisz wybrany produkt w koszyku możesz sprawdzić jego dostępność oraz przewidywany czas wysyłki. Dostępność produktów aktualizowana jest automatycznie w oparciu o nasze stany magazynowe. Jeśli produkt jest niedostępny powiadom nas że się nim interesujesz, damy Ci zanć kiedy będzie ponownie dostępny. Czas wysłki liczony jest od momentu wpłyniecia do nas informacji o opłaceniu zamówienia i wynosi od 1 do 2 dni roboczych.

Krok 2

Koszyk. Po dodaniu produktu do koszyka automatycznie znajdziesz się w zakładce,  gdzie są przedstawione wszystkie dodane przez Ciebie produkty, metody dostawy i sposoby płatności. Z poziomu koszyka możesz wrócić jeszcze do sklepu, lub po zaznaczeniu preferowanych przez ciebie opcji przejść do realizowania zamówienia.

Krok 3

Dane do wysyłki. Tutaj musisz podać nam swoje dane kontaktowe i adres na który wyślemy zamówione przez Ciebie produkty. Nie musisz się rejestrować, ale tym samym stracisz możliwość obserwowania na jakim etapie jest twoje zamówienie. Po zaakceptowaniu naszego regulaminu przechodzisz dalej.

Krok 4

Podsumowanie. Na tym etapie możesz zobaczyć wszystkie wybrane przez Ciebie produkty, opcję wysyłki, sposób płatności i adres na który wyślemy zamówienie. To ostatni moment na wprowadzenie zmian. Po potwierdzeniu zakupu możesz zostać  przekierowany do systemu Pay Pal (jeśli zaznaczyłeś taką opcję) i dokonać płatności. Jeśli zaznaczyłeś inne sposób płatności (przelew na konto, gotowka, pobranie) otrzymasz od nas informację na podanego wcześniej maila jak możesz dokonać płatności.

Po potwierdzeniu twoje zamówienie trafia do naszego systemu a wybrane przez Ciebie produkty zostają zarezerwowane. Po wpłynięciu do nas płatności wysyłamy zamówienie w ciągu 1-2 dni roboczych.


W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki masz możliwość zwrócenia zamówienia bez podawania przyczyny. Kupujący ma obowiązek pokrycia kosztów przesyłki zwrotnej. Produkt musi wrócić do nas nieużywany, w idealnej kondycji. Zwrotu pieniędzy dokonuję po otrzymaniu zwróconej przesyłki.

Zwroty proszę przesyłać na adres:
 
AT The Moment Ceramics
\wytwórnia\
ul. Ślusarska 9/239
30-710 Kraków

Jeśli zdarzy się że wysłany przeze mnie przedmiot dotrze do Państwa uszkodzony, zastąpię go nowym, po otrzymaniu zdjęcia uszkodzonego produktu. Proszę o zgłoszenie uszkodzonego przedmiotu w ciągu 3 dni od otrzymania przesyłki.

Informacje o reklamacji proszę wysyłać na podanego poniżej e-maila:
 
themomentceramics@gmail.com
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl